Weekendje Bangkok

30 maart 2015

Hoi allemaal,

Dit weekend is iets anders gelopen dan gepland helaas, maar we zijn wel tot rust gekomen naar alle drukte.

Op vrijdag vertrokken Jolanda en ik naar ons hotel in Bangkok met zwembad op het dak:D! 's Middags hebben we hier lekker in de zon gezeten en wat gezwommen en 's avonds zijn we naar Khao San Road gegaan om wat te eten en te winkelen. We hadden donderdag in de buurt van de campus pizza gegeten maar zijn hier allebei erg ziek van geworden dus aan het einde van de avond begon onze buikpijn weer op te spelen en zijn we naar het hotel gegaan. Zaterdag ochtend vertrokken we naar de oude stad Ayuttaya om tempels te bekijken. Hier aangekomen voelde we ons niet erg lekker en was het ook heel anders dan we ons hadden voorgesteld. De eerste tempel/ruïne was wel erg mooi en het Boeddha  hoofd tussen de boom was erg indrukwekkend. Na deze tempel hebben we een tentje gezocht om te lunchen en bij te komen. De lunch was erg lekker maar helaas begonnen de buikkrampen daarna weer we hebben met pijn en moeite nog een tweede tempel bezocht en besloten toen toch maar naar huis te gaan. Het was 43 graden in de stad en met zo'n buikpijn was het niet uit te houden. Terug in Bangkok hebben we wat brood gegeten in het hotel en zijn we gaan slapen. Ik knapte al wat op maar Jolanda werd steeds zieker. Zondag ochtend ben ik nog even bij het zwembad gegaan maar Jolanda was niet opgeknapt dus hebben we besloten zondag naar huis te gaan ipv. maandag. Gister avond zijn we vroeg gaan slapen en vandaag maken we wat huiswerk en doen we het rustig aan. Ik ga vanmiddag misschien nog even naar het zwembad bij school en dan gaan we morgen woensdag en donderdag onze laatste les dagen beleven. Volgend weekend gaan we naar het strand en dan hebben we dinsdag en woensdag 4 toetsen en dan zit het er op!

tot volgend weekend met een leuker verhaal hoop ik :)!